25 Mel 2020; 

 CORONA-maatregelen eindelijk versoepeld:

Nu de grootste onveiligheid en onduidelijkheid bij de klanten maar ook bij onze monteurs voorbij is. Zijn we per 25 Mei weer gestart met het onderhoud en is ons kantoor weer 100% bereikbaar op normale werktijden.

Natuurlijk is er nog geen 100% veiligheid tegen besmetting. 

Waardoor we dan ook aangeven dat we graag willen werken volgens de RIVM regels en voor u en onze monteurs gezamenlijk bij het bezoek een akkoordverklaring tekenen om dit samen vast te leggen. 

Hiermee ligt voor u vast wij sturen een monteur die niet ziek is op het moment van het bezoek en de monteur bezoekt veilig een klant die niet ziek is. 


Nog steeds geldt wel het volgende;

FAQ: Wat als ik nu een storing heb in de avond/weekend ?.

U kunt uw gegevens inspreken en dan nemen we vanaf afstand met u contact op. Er is een monteur beschikbaar die de klacht bij u dan zal oplossen volgens de geldende RIVM-regels. 


FAQ: Wat als ik een offerte wil aanvragen voor werkzaamheden ?

U kunt ons weer gewoon bereiken tijdens de normale werktijden. Er zal dan een afspraak gemaakt worden, met inachtneming van de de RIVM-regels. Bent u ziek stel dan de vraag desnoods met begeleidende fotos even per mail. Ook dan vinden we zeker een oplossing voor u. 
.

FAQ: Wat als ik een administratieve vraag heb ?

Wij verzoeken u deze bij voorkeur te mailen naar administratie@kastoservice.nl of indien dat voor u niet mogelijk neem dan contact op met ons kantoor. Dan neemt een kantoormedewerker met U zo spoedig mogelijk contact op.