6 April 2020; 

Ook ons treffen nu de CORONA-maatregelen; 

Omdat veel klanten liever geen thuisbezoek meer hadden. Is besloten om het kantoorpersoneel en de monteurs per 6 April geen verder risico meer te laten lopen en is dit thuis. Ons antwoordapparaat is ingeschakeld en u kunt een storing of melding achterlaten. 

FAQ: Wat als ik nu een storing heb ? 

U kunt uw gegevens inspreken en dan nemen we vanaf afstand met u contact op. Er is een aantal monteurs op afroep beschikbaar die de klacht bij u dan zullen oplossen volgens de geldende RIVM-regels.  Onze DIENSTVERLENING gaat door!. 

FAQ: Wat als ik een kapot toestel heb ? 

Onze servicemonteur zal dan een kantoormedewerker op de achtergrond inschakelen en u zo spoedig mogelijk  voorzien van een prijsopgave en een planning voor de vervanging. Mocht een noodgreep tijdelijk een oplossing zijn dan heeft dat onze voorkeur. 

FAQ: Wat als ik een offerte wil aanvragen voor werkzaamheden ?

Bij voorkeur stuur ons een mail met uw gegevens en een kantoormedewerker neemt zo spoedig mogelijk vanaf afstand contact met u op. We zullen met de mogelijkheden die we nu hebben u dan een offerte op afstand aanbieden.
We hopen op uw begrip dat dit wat langer kan duren.

FAQ: Wat als ik een administratieve vraag heb ?

Wij verzoeken u deze bij voorkeur te mailen naar administratie@kastoservice.nl of indien dat voor u niet mogelijk is deze in te spreken. Dan neemt een kantoormedewerker met U zo spoedig mogelijk op afstand contact op. We hopen op uw begrip dat dit wat langer kan duren.